Повернення товару належної якості, тобто товару, який не підійшов Вам за розміром, фасоном, кольором (і т.д.), але який міг би використовуватися за своїм цільовим призначенням.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін або повернення товару належної якості провадиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупк
Обмін або повернення такого товару проводиться, якщо:
- не використовувався;
- повністю збережено його товарний вигляд;
-збережена його упаковка, ярлики;
-збережен товарний чек, який надавався при купівлі із товаром.
Для повернення товару необхідно зв'язатися з нашим менеджером для вказівки причин повернення.
ВАЖЛИВО! Відправка товару належної якості при поверненні або обміні повинна бути здійснена за рахунок покупця і без вказівки зворотної доставки. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою або з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. В цьому випадку посилки повертаються відправнику.
Ви зможете здійснити повернення товару належної якості наступними способами:
1. Відправлення «Новою Поштою» в г. Киев на відділення №153.
2. Відправка кур'єром за адресою: м.Київ, вул. Западинська, 9, індекс 04123.
Повернення грошей за товар належної якості провадиться після отримання товару назад інтернет-магазином «Башмачки» протягом 5 банківських днів з моменту її отримання наступними способами:
1. грошовим переказом на банківську карту клієнта, з якої було сплачено товар;
2. грошовим переказом на карту клієнта "ПриватБанку";
3. грошовим переказом через «Новою пошту»;
4. безготівковим перерахунком на розрахунковий рахунок Покупця, якщо платіж за товар був зроблений також у безготівковій формі.
При поверненні грошей за товар, комісію оплачує клієнт.
Повернення товару неналежної якості.
Товар неналежної якості - це:
1. товар несправний і який не може виконувати свої функції;
2. товар втратив свої споживчі властивості в процесі експлуатації в результаті браку або зносу взуття з вини виробника (лопнула шкіра, відклеїлась підошва, і т.д.) в гарантійний термін експлуатації взуття.
З гарантійними термінами для кожного сезону ви зможете ознайомитися в розділі «Догляд за взуттям та гарантійні зобов'язання».
При несуттєвих, незначних дефектах які не впливають на споживчі властивості товару (наприклад, відрив деталей верху по стрічці, відрив і втрата фурнітури, прикрас, поломка замків-блискавок, відрив ранта, відставання набійки, відклеювання підошви і т.д.) проводиться гарантійний ремонт. Відмінність відтінку кольору від зображеного на фотографіях товару на сайті, відміна елементів дизайну товару від описаних на сайті не є істотним недоліком і не впливає на можливість його експлуатації. Повернення або обмін в даних випадках не здійснюється.
Не підлягає обміну та поверненню взуття з дефектами, що виникли в результаті порушення правил її експлуатації.
Після завершення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.
У разі отримання клієнтом невідповідного замовленню товару (вислана не та модель або не той розмір), оплата за його повернення здійснюється повністю за рахунок інтернет-магазину.
Ви зможете здійснити повернення товару належної та неналежної якості наступними способами:
1. Відправлення «Новою Поштою» в г. Киев на відділення №153.
2. Відправка кур'єром за адресою: м.Київ, вул. Западинська, 9, індекс 04123.
Оплата грошей за повернутий товар, проводиться після його отримання назад інтернет-магазином «Башмачки» протягом 5 банківських днів з моменту його отримання наступними способами:
1. грошовим переказом на банківську карту клієнта, з якої було сплачено товар;
2. грошовим переказом на карту клієнта "ПриватБанку";
3. грошовим переказом через «Новою пошту»;
4. безготівковим перерахунком на розрахунковий рахунок Покупця, якщо платіж за товар був зроблений також у безготівковій формі.
При поверненні товару належної якості, комісію за відправлення грошових коштів оплачує клієнт, а в разі, повернення товару по гарантії, комісію оплачує інтернет магазин «Башмпчки».